#oceanbezplastu
Ahoj!
Jsme Péťa, Erika, Zuzka a Kuba a studujeme Univerzitu Pardubice, zdravotně-sociální práci a rozhodli jsme se podpořit projekt Plast je past. Touto výzvou chceme spojit síly, pomoct vyčistit kousek oceánu a udělat část světa čistčím. Chtěli bychom vybrat alespoň 3000 Kč a tím podpořit záchranu mořského života, který je stejně důležitý, jako ten na souši. Budeme vděční za jakýkoli finanční příspěvek.
Oceánům zdar!!!
PS: Ještě o nás hodně uslyšíte!
Jsme Péťa, Erika, Zuzka a Kuba a studujeme Univerzitu Pardubice, zdravotně-sociální práci a rozhodli jsme se podpořit projekt Plast je past. Touto výzvou chceme spojit síly, pomoct vyčistit kousek oceánu a udělat část světa čistčím. Chtěli bychom vybrat alespoň 3000 Kč a tím podpořit záchranu mořského života, který je stejně důležitý, jako ten na souši. Budeme vděční za jakýkoli finanční příspěvek.
Oceánům zdar!!!
PS: Ještě o nás hodně uslyšíte!
Množství plastového odpadu, které produkujeme, nás nasměrovalo ke globální krizi. Řešení vyžaduje komplexní přístup a musí zasahovat do všech vrstev celého řetězce - výrobců, prodejců, spotřebitelů i zákonodárců.
Všichni musíme převzít svůj díl odpovědnosti a zasadit se o omezení zbytečných plastů, které zatěžují naše životní prostředí. Přidej se k hnutí i ty a pojďme společně přimět všechny klíčové hráče ke změně, která je nevyhnutelná, abychom se v blízké budoucnosti netopili v plastech
Jedna z oblastí, kde se dary využijí je vyjednávání a koordinace spolupráce s velkými firmami. V současné době jde o společnosti Nestlé, Unilever, Coca-Cola, PepsiCola, Colgate, Danone, Johnson & Johnson a Mars. Vytváří se na ně nátlak skrze veřejnou osvětovou kampaň s cílem, aby přijali odpovědnost za plastové znečištění a snížili používání zbytečných jednorázových plastů. Bude se po nich požadovat, aby byli transparentní v tom, kolik plastů vyrábějí. Budou se chtít závazky k omezení plastů na jedno použití, včetně investic do nových systémů prodeje výrobků. Greenpeace bude dokumentovat rozsah plastového znečištění a jeho dopady na vzdálené ekosystémy i na komunity žijící podél řek a pobřeží v rámci "PLASTIC MONSTER TOUR". Greenpeace výhodou je, že působí po celém světě a i díky tomu vyšlou jejich dokumentární a expertní tým na Filipíny a ukáží ničivý dopad znečištění na tuto oblast, kterou velké společnosti kvůli celosvětovému obchodu s odpadem využívají jako skládku. Budou mobilizovat veřejnost po celém světě a upozorňovat na největší společnosti, které jsou odpovědné za tuto krizi. Zapojení lidí je pro úspěch v této kampani klíčové, takže část financí použijí do on-line reklamy.
Ještě, že jsou mezi námi lidé, co jen nemluví ale konají. Jste skvělí!!!!!
Napište mi na hrob,že jsem filantrop. dík.
Týká se to nás všech 💓
Prosím, využijte můj dar s rozumem. Doufám, že můj dar pomůže v čistce všech oceánů a moří. #neplastuj
200 Kč.