„KLIENTI NEŽIJÍ U NÁS V PRÁCI, MY PRACUJEME U NICH DOMA.“
To jsme si přečetli na zdi jednoho amerického hospicu a přesně takové služby pro seniory chceme podporovat i u nás. Takové, které jim dají možnost cítit se jako doma, ať už budou stárnout kdekoliv. Zaklepat na dveře člověka, který žije v zařízení pro seniory, když mu nesu čaj? Detail, který tvoří domov i lidem, jejichž život a svět se zmenšil na jejich pokoj v zařízení pro seniory.
ZÁJEM O ZDÁNLIVÉ DETAILY POMÁHÁ LIDEM V DOMOVECH PRO SENIORY ŽÍT, NE PŘEŽÍVAT
Máte rádi černou hořkou kávu? Smůla, zrovna dnes má službu pečovatelka, která dělá všem automaticky sladkou a s mlékem. A tak nejen že už nebydlíte u sebe doma a podřizujete se režimu v zařízení, ale nedostanete ani to svoje kafe. Každý jeden profesionální pečující, který začne dbát na detaily, třeba aby právě jejich klient v domově seniorů dostal nejen dobrou péči, ale i svou oblíbenou kávu, je pečujícím, který dává důležitý signál ostatním profesionálům v péči. Ti nejlepší z nich přesně ví, jaká káva má být černá hořká a jaká sladká s mlékem. A dobře ví, že jejich lidskost a zájem o zdánlivé detaily má smysl. Díky takovým lidem senioři v zařízeních mohou dál žít, ne přežívat. A my s Milou přímo v zařízeních pracujeme na tom, aby takových pečovatelů bylo co nejvíc.
JAKOU PEČOVATELKU BYSTE SI PŘÁLI SAMI PRO SEBE?
***
To je podstata naší práce. Systematická práce s týmem a vedením zařízení, která má za cíl zlepšit podmínky pro ty, kteří pečují a zvednout tak kvalitu služeb pro seniory.
Držíme palce a děkujeme. Posíláme výtěžek z firemní jógy uLékaře.cz.