Podpoř Suchej únor 2024, pojď s námi #suchoucestou.
A proto jsme v roce 2013 přišli s kampaní Suchej únor, která je výzvou všem, kteří chtějí, nebo POTŘEBUJÍ otestovat svoji (ne)závislost na alkoholu, udělat něco pro svoje zdraví a duševní pohodu. A nebo by prostě jen rádi, stejně jako ty, podpořili projekt, který má smysl, který Česká republika potřebuje a který může ovlivnit jejich okolí.
Sucháč každoročně drží přes 900 000 lidí. Přes 53 % účastníků Sucháče s pitím dlouhodobě zvolní, méně kouří, zhubne, ušetří a nastartuje pozitivní změnu pro sebe i pro své okolí. Letos v tom zaregistrovaným sušičům pomůže online batoh plný zážitků a benefitů, které ještě více umocní únorovou proměnu (obsahuje online cvičení, webináře, recepty, kalorické tabulky) či únorový bylinkový kalendář.
Vedle toho všeho letos představíme naši novou AI bytost diskutující na téma alkoholu a od 25. do 28. 1. tě zveme do Magenta Experience Centra v OC Arkády Praha na interaktivní výstavu na téma alkoholu, kde si vyzkoušíš virtuální realitu, alkobrýle, lego robůtky a seznámíš se s naší AI bytostí.
PŘIDEJ SE k nám, řadě firem a institucí, k desítkám známých influencerů, jako jsou Adéla Elbel, David Kraus, Natalie Schejbalová, Jiří Burian, Eva Burešová, Lucie Zelinková a další.
Děkujeme!
#suchejunor #suchyfebruar #suchoucestou
Čím větší osvěta, tim lépe. V ČR je (kult)ura alkoholu fakt šílená.