Dům tří přání


Děti, mládež, rodina

Hezké vzpomínky - kampaň I a II

Kampaní Hezké vzpomínky chceme dlouhodobě poukázat na to, že vzpomínky na dětství mají zásadní vliv na celý náš další život. Naše dětství rezonuje v dospělosti v každém z nás. Jsou vzpomínky, ke kterým se rádi vracíme, které nás posilují v obtížných chvílích, přinášejí nám radost. Mnoho ohrožených dětí nevzpomíná na dětství jako na něco hezkého, k čemu by se v myšlenkách chtěly vracet. A bohužel, dětí s duševními poruchami a traumaty každoročně přibývá… Každé 12. dítě v ČR je ohrožené a potenciálně traumatizované tím, co prožívá doma nebo ve škole. V každé obvyklé třídě základní školy jsou tak možná 2 nebo 3 takovéto děti! Nejsmutnější je, pokud je pro dítě situace až tak k neunesení, že sáhne k dobrovolnému odchodu ze života. Ročně se tak rozhodne 40 dětí. Darujte ohroženým dětem šanci na lepší vzpomínky!

vybíráme od 29.9.2022

Hezké vzpomínky

Přispějte dětem na lepší vzpomínky.
Sbírka je již uzavřena. Děkujeme!
Dvoudílnou kampaň Hezké vzpomínky vnímáme jako memento stěžejního dopadu prožitků z dětství na dospělý život každého z nás.

Ve spotu Hezkých vzpomínek I z roku 2022 dospělí vzpomínají na hezké okamžiky, které v dětství prožili. Záběry jsou laděny do pastelových barev, hudba je nenucená a uklidňující. Kontrastem ke snovým výpovědím dospělých jsou prostřihy dětských herců, které ztvárňují ohrožené děti. V Hezkých vzpomínkách I jde o podprahové zneklidnění diváka. Má poukázat na to, že dětství mnohdy není procházka růžovou zahradou, a že jsme to my dospělí, kdo může vzpomínky našich ratolestí významně ovlivnit. Oběma směry.



Ve spotu Hezké vzpomínky II.  z června 2024, který navazuje a zároveň ukončuje vzpomínání, položí dítě dospělým jedinou otázku: “ Jak byste si přáli, aby na své dětství vzpomínaly vaše děti?“ Obraz je laděný do „vintage“ barevnosti, hudba vzdáleně připomíná hudební motiv Karla Svobody z Vorlíčkovy filmové pohádky Tři oříšky pro Popelku (odkaz na Dům tří přání). Poselstvím klipu je jednoznačně naděje, láska a snaha ze strany většiny rodičů vytvořit dětem podpůrný, bezpečný, domácí prostor. Spot má také upozornit veřejnost na to, že v ČR máme organizace, které v případě potíží dokážou dítěti a rodině významně podat pomocnou ruku, aby se těžké vzpomínky, mohly přetavit v ty hezké…. Dům tří přání to dělá už 22 let. Během těch let vrátil barvy do života tisícovkám rodin.


Dům tří přání poskytuje socioterapeuticky zaměřené služby ohroženým dětem (0 -18let), které trápí např. rodičovské konflikty, krize v rodině, neshody s vrstevníky, šikana, sebepoškozování, traumatické zážitky, duševní onemocnění dítěte nebo rodiče apod. Dle našich zkušeností odborná práce s celou rodinou má příznivý vliv na životní situaci až 85 % dětí. Naším cílem je, aby děti mohly vyrůstat ve své rodině a v podmínkách, které pro svůj zdravý vývoj potřebují, a na své dětství měly hezké vzpomínky, navzdory těžkostem, které musela jejich rodina překonat.

Výtěžek ze sbírky umožní zkvalitnění a větší dostupnost našich služeb.
Podpořte Dům tří přání a přispějte tisícům ohrožených dětí na odbornou péči.

Za jakoukoliv Vaši pomoc děkujeme!

Dárcovské výzvy k projektu

Podpořte tento projekt ještě víc a zapojte kamarády Založit dárcovskou výzvu
Aktivní (0)  |  Ukončené (1)

Nebyly nalezeny žádné aktivní výzvy.

O čem je kampaň Hezké vzpomínky a jaké bylo pozadí jejího vzniku se dozvíte v rozhovoru s ředitelkou Domu tří přání, Miroslavou Flemrovou.

Ke kampani HEZKÉ VZPOMÍNKY máme krásný spot, za který vděčíme tvůrců z kreativního studia DRUŽINA, jež se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní. Režie se ujal Jan Látal, zakládající člen Družiny, střih měla pod palcem Michaela Klakurková. Velké díky patří i protagonistům, dětstkým hercům a známým osobnostem, kteří se rozhodli nás svou účastí ve spotu podpořit. Jmenovitě herečka Veronika Arichteva, výtvarník a performer Roman Týc, bloggerka Do Thu Trang, herec Jan Vlasák, marketingový ředitel Petr Lukavec a novinářka Markéta Ostřížková.

Spot bude k vidění během října v pražských artových kinech a od 24.10. ve vysílání České televize.
Více o kampani


Založení projektu

Díky problémům naší dcery víme, jak jsou Vaše služby potřebné!

Jakub Vidner
10 000 Kč

Vaše práce má obrovský smysl, ať se daří!

Dárce
300 Kč

Hodně štěstí.

Dárce
1 000 Kč

Děkujeme za vaši skvělou práci a podporu dětí a dospívajících.

Dárce

Odvádíte skvělou práci, děkuji!

Martina Tesařová