Ve spotu Hezké vzpomínky II. z června 2024, který navazuje a zároveň ukončuje vzpomínání, položí dítě dospělým jedinou otázku: “ Jak byste si přáli, aby na své dětství vzpomínaly vaše děti?“ Obraz je laděný do „vintage“ barevnosti, hudba vzdáleně připomíná hudební motiv Karla Svobody z Vorlíčkovy filmové pohádky Tři oříšky pro Popelku (odkaz na Dům tří přání). Poselstvím klipu je jednoznačně naděje, láska a snaha ze strany většiny rodičů vytvořit dětem podpůrný, bezpečný, domácí prostor. Spot má také upozornit veřejnost na to, že v ČR máme organizace, které v případě potíží dokážou dítěti a rodině významně podat pomocnou ruku, aby se těžké vzpomínky, mohly přetavit v ty hezké…. Dům tří přání to dělá už 22 let. Během těch let vrátil barvy do života tisícovkám rodin.
Dům tří přání poskytuje socioterapeuticky zaměřené služby ohroženým dětem (0 -18let), které trápí např. rodičovské konflikty, krize v rodině, neshody s vrstevníky, šikana, sebepoškozování, traumatické zážitky, duševní onemocnění dítěte nebo rodiče apod. Dle našich zkušeností odborná práce s celou rodinou má příznivý vliv na životní situaci až 85 % dětí. Naším cílem je, aby děti mohly vyrůstat ve své rodině a v podmínkách, které pro svůj zdravý vývoj potřebují, a na své dětství měly hezké vzpomínky, navzdory těžkostem, které musela jejich rodina překonat.
Díky problémům naší dcery víme, jak jsou Vaše služby potřebné!